...

Åh vad jag hatar att mamma ska bli så arg jämt, från ingenstans! Vafan be om hjälp lite tidigare då istället för att gå och bygga upp ett raseri för att hon får göra allt själv och sen explodera. Gå och vara martyr och tycka att hon gör allting! Jag hatar det! Och nu är det hon som ska ha hem 7 personer, vi andra ska inte ens vara medför fan! Och det jag hatar mest av allt är att jag själv tar efter henne och beter mig på ett liknanade sätt mot min pojkvän. Fan, man går hela sin uppväxt och bestämmer sig för att inte bli som sina föräldrar och sen blir man precis lika dan iallafall. FAN! Vill bara åka tillbaka till Göteborg nu där jag bara behöver sköta mig själv. Inte behöver tassa på tå och må dåligt och känna att jag måste hålla ihop familjen. Det är alltid jag som håller ihop familjen på högtider. Jag som tvingar mina lata bröder att hjälpa till på julafton, allt för att inte mamma ska bli arg. För när mamma blir arg så sprider sig den stämningen över hela huset och långt in i kropp och gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0