Nu är hon på förlossningen!!

Ojoj, spännande! Min bästa kompis ligger på förlossningen i detta nu. Är så nyfiken på hur det går. Jag hade till och med velat vara där! Man har ju ingen aning om hur lång tid det kan ta, så man får vackert vänta helt enkelt. :)

Julen har varit ganska bra. Jag har mått en hel det illa i dagarna. Som sagt, julen förknippar jag med att folk är magsjuka runt i kring mig. Och alla pratar om hur dåliga i magen dom är efter all julmat. Julafton var same procedure as last year så att säga. Vi var bara familjen iår och vi åt julfrukost, fikade med mormor och morbror som kom över en stund, tog en promenad, spelade kort, såg 2 minuter av kalle, åt middag, delade ut klappar, spelade spel och musikquiz och sen var det sängen. Mysigt!

Juldagen spenderades på dagen med mormor, morbror, moster och hennes döttrar. Sedan på kvällen bar det av på en stor fest, ca 50 personer i en lokal med pojkvännen och hans kompisar och flickvänner. Det var buffé och bar med dricka för 10 kr styck. Sedan lite lekar och senare dansgolv. Jag hade jätteroligt verkligen! Jag dansade loss enda till halv 5 på morgonen. Kul att släppa loss ordentligt! Det har jag knappt gjort på hela hösten tror jag.

Morgonen efter var lite värre, då pojkvännens syster låg och halvkräktes på toa. Jag var ju egentligen säker på att det var bakfylla, men man kan ju aldrig vara 100%. Men jag hanterade det rätt bra faktiskt. Höjde ljudet på tv:n bara. Nu oroar jag mig dock fortfarande att det var magsjuka, och väntar ut dom obligatoriska 48 timmarna.
Jaja, nu ska jag fortsätta att vänta på ett sms från bästa kompisen på förlossningen. Hoppas hoppas allt går bra och att det inte blir en allt för långdragen plåga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0