Cykeldäck och klänningssömnad

Det blev som sagt en powerwalk med min barndomskompis idag. Sen avslutade jag det hela med att springa sista biten. Sen gick vi in och spelade kort med mamma och pappa. Till middag blev det pizza, det satt riktigt fint.

Ikväll har jag blivit upplärd i hur man byter cykeldäck av pappa, så att jag ska kunna göra det själv sen på min cykel i Göteborg. Och mamma och jag sydde in min klänning. Vad sägs om könsfördelningen i min familj va? ;) Det är väl det som har hänt ungefär. Slapp och skön dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Härligt med en slapp och skön dag :) Hehe, jag kan inte byta cykeldäck heller, även om jag har blivit visad hur man gör en gång :P



Svar: nu var det längesedan du kommenterade, men jag har inte hunnit svara förens nu, sorry för det. Hoppas det gick bra på 60årskalaset :)

2011-07-10 @ 15:27:28
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: Bella

Bra att du kan byta cykeldäck ju det kan inte jag så min pappa sköter allt sånt när jag är hemma hos dom :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0