födelsedagsfirande

Igår var jag ute en sväng på stan med några kompisar. Vi var och lyssnade på en annan kompis som spelade. Han är jättebra verkligen och det var mysigt. Jag skulle cyklat hem egentligen men det fullkomligt öste ner när jag skulle hem. Så jag ringde snälla lillebror som körde hem mig.

Idag har vi firat pappas och lillebrors födelsedagar. Vi hade tårta och paketöppning på dan och sen grillade vi på kvällen. Sen kom grannarna in med presenter och så spelade vi lite kubb, rundpingis och TP. Jättemysig dag har det varit.

Imorgon ska troligen jag och en kompis åka till ett stort uteställe och gå på afterbeach. Och om det är roligt ska vi stanna kvar på klubben på kvällen. Jag tycker det är lite jobbigt för stället ligger 4 mil bort, alltså är det svårt att snabbt ta sig hem om jag skulle vilja. Men nej, det ska jag inte tänka på, bara tänka på att det nog blir jätteroligt!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt desperate housewives och sen blir det sova.
Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Så, nu prenumererar jag på din blogg :)

2011-08-21 @ 22:49:04
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0