Fredag igen

Då var pojkvännen på väg hem igen efter en fin vecka ihop. Jag gick med honom till busshållplatsen som ligger en halv mil bort ungefär. Så en skön rask promenad blev det. Igårkväll åt vi pizza och kollade sen på en film. Hostage med Bruce Willis blev det. En ok film tycker jag, men inte mer än det. Och nu är huset städat här, mamma och pappa kommer hem senare i eftermiddag.

Idag mår jag rätt bra tycker jag! Jag har mått lite konstigt länge nu tycker jag, och mått illa nästan varje dag (graviditetstest negativt om någon skulle gissa på det :) ). Men jag ska nog ta ett snart igen, trots att jag hade helt normal mens i förra veckan. Min mage är alltid så uppsvullen, och jag har ofta som menssmärtor eller ägglossningssmärtor så jag brukar inbilla mig att jag är gravid lite då och då. Så det blir väl en 5-6 test om året. Men skönt att må bra idag än så länge!

Nu funderar jag på om jag ska orka ut och träna. Jag har börjat med (läs: kört 1 pass) crossfit. Det är varierande styrka och konditionspass som man gör själv hemma på bara en halvtimme åt gången. Explosivt och rent ut sagt skitjobbigt är det. Men bra, man blir helt slutkörd på en halvtimme. Jag körde tidigare i veckan och kunde i princip inte gå dagen efter, hehe. Så det får nog bli lite lugnare idag tror jag.

Ikväll har jag inga planer än, men jag ska nog in till stan och träffa någon kompis tror jag om det är någon som kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0