Trött och går mot tröttare, tröttast

Åh idag är jag så himla trött! Jag somnade sent igår och har bara sovit 5 timmar. Jag är helt slut. Och jag känner att jag måste försöka plugga lite. Sen ska jag upp vid 04:30 imorgonbitti för att bege mig till Borås på praktik. Och jag kommer inte vara hemma förrän halv 6 ungefär sen på kvällen. Och för att få sova 8h innebär det att jag måste somna halv 9 om kvällarna. Och det brukar ta absolut minst en halvtimme för mig att somna Alltså har jag bara 2,5 timmar på mig att laga mat, äta mat, plugga, varva ned och göra mig iordning för sängen varje kväll. Och det är ju inte lite jag har att plugga på heller. Känns som dom här veckorna kommer bli ett helvete... det är väl bara att sätta på autopiloten som vanligt antar jag. Som tur är tror jag det blir en rolig praktik iallafall. Problemet är ju bara att inget är ju roligt om man går i en trötthetsdimma hela dagarna.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Oj oj, ja det låter som om du kommer ha fullt upp! Det är inge kul att ha så lite fritid - som då måste gå åt till alla måsten! :O Förstår att du är trött och går mot tröttare, tröttas. Jag känner lite likadant, men jag har väldigt mycket mer "fritid", men har oxå fått massor att plugga redan :O

Men hoppas du får skoj på praktiken :)



Svar: wow, det hade varit helt fantastiskt om den här allergigrejen, eller vad det nu är, och eksemet skulle försvinna nu när jag äter glutenfritt! Om det nu är gluten vill säga... det vet jag ju inte. Men fy vad skönt för din mamma att det försvann, synd bara att hon behövde gå med det i så många år först :O

2011-09-11 @ 22:35:09
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0