En officer och en gentleman

Gårdagskvällen blev underbar! Supergod mat, supergoda drinkar och mys i soffan.

Idag har jag pluggat en hel del, sen på kvällen kom en kompis över och vi åt tacos och snackade skit och såg på en officer och en gentleman på tv. Killen är iväg och har kollat på el classico.

Jag har mått rätt bra idag, förutom precis efter maten så fick jag så himla ont i bröstet och hjärtklappning. Usch det är läskigt när det händer. Jag har kvar mina besvär som jag hade innan jag hamnade på sjukhus, varje dag. Det är tråkigt, det är ju ingen idé att söka för besvären igen då dom redan har gjort alla undersökningar som går att göra typ. Så kan det vara.

Nu är det sovadags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0