Praktik

Då var jag hemma i hemstaden igen. Jag har haft min första praktikdag idag, det gick bra! Jag var lite nervös innan som alltid. Det jobbigaste är precis när man kommer dit och ska haffa någon och säga "hej jag ska praktisera hos er idag". Och det slår aldrig fel, personen har aldrig någon aning om detta, så hon får ringa runt som en galning innan hon får tag i någon som iallafall har ett svagt minne om att man skulle komma dit. Men när det väl är över och man vet vem man ska följa efter under dagen så brukar det bli ganska bra. Och det var det som sagt idag också. Jag gick med 2 jättetrevliga och en som var ok idag.

Nu hänger jag uppe i mitt gamla rum och ska snart gå och lägga mig. Hoppas katterna inte väcker mig en gång i timmen inatt igen. Det var mysigt första gången man blev väckt av en blöt puss i ansiktet. Inte lika roligt när det upprepades kl 12, 01, 02, 03, 04 och 05. Och tyvärr måste jag ha min dörr öppen, annars blir det för kallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0