Veckan som gått!

Oj vad dagarna rullar på! Nästan en vecka sen jag skrev nu. Veckan har spenderats med pojkvännen. I lördags var jag först på lite fest hos en kompis. Hon bjöd på mat och vi satt och hade det mysigt på hennes balkong. Sedan gick jag ut en sväng på stan och mötte upp pojkvännen och hans kompisar. Vi satt och snackade på en pub och hade det mysigt. Sen följde pojkvännen med mig hem och har varit kvar här sedan dess.

I tisdags åkte vi och hälsade på mina föräldrar i sommarstugan och vi kom hem nu idag igen. Det blev två rätt så mysiga dagar. På tisdagkvällen var vi ute och åt jättegod mat och firade att pappa fyller 60. Och på onsdagen var vi ute på pubrunda med min lillebror och min kusin och hennes kompis.

Men vi sov inte så bra. Vi sov i en gammal husvagn och det regnade båda nätterna och det smattrar jättehögt verkligen. Så nu är jag så trött att det blir nog bara en film ikväll. Och den lär jag ju somna till. Då brukar pojkvännen bli sur. :) Jag har så svårt att somna när det är tyst och mörkt runt omkring mig. Alla tankar tränger sig på och jag börjar oroa mig för alla möjliga konstiga saker. Det är väl därför jag lätt slumrar in i killens famn framför en film. Det känns ju så tryggt och skönt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0