Ännu en sömnlös natt

Ligger vaken inatt igen. Mådde jätteilla tidigare ikväll, nu har det släppt men kan fortfarande inte somna. Jag ligger och tänker alldeles för mycket. På allt. Allt känns piss. Har lite kärleksbekymmer också. Och ångest inför att sommarlovet snart är slut, sommaren då alla mina problem skulle arbetas med och jag skulle få dem att släppa. Men känns som jag inte kommit framåt nånting.

Ikväll var vi på kulturkalaset här i Göteborg. Vi gick runt och hade det riktigt mysigt. Men på bussen hem fick jag plötsligt en liten panikattack och trodde jag skulle spy på bussen. Jag har ofta problem med att åka buss. Det är trångt, varmt, busschaufförerna kör förjävligt och gör mig åksjuk, massa folk=massa baciller. Man måste ofta ta i stångarna som är helt fulla med bakterier. Ja, lite smått och gott alltså. :)

Sen när vi äntligen klev av hemma så släppte det inte som det brukar göra, utan jag fick nästan lite problem att andas istället. Jag gjorde som psykologstudenten säger och andades med magen, och in genom näsan och ut genom munnen. När vi kom in i lägenheten släppte andfåddheten, men jag var alldeles skakig i flera timmar efteråt. Och jag hade ont i magen och blev jätteillamående. Det höll i sig några timmar men har som sagt släppt nu, skönt!

Nu ligger jag istället vaken och har ångest för att jag ligger vaken kl 04:40. Och ångest för det jag skrev överst också. Usch usch. Blir bara ledsna jobbiga inlägg på bloggen känner jag. Jag borde börja skriva om lite roliga saker också. Jag gjorde klart det sista på sommarkursen idag, de är jag nöjd och stolt över! Bra att jag avslutade med något positivt! :)

Nu ska jag nog ge sovandet ett litet försök till. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej på dig !! Jobbigt att du mår så illa, varför gör du det ?!, det är inte bra att tänka för mycket och sånt det gör jag på tok för för mycket det har min kära syster sagt till mig :(, trist att du har kärleksbekymmer :o(, ja snart är Sommaren slut och jag har inte heller komit nån vart med mina problem typ.



Kutlturkalaset heller som det kallades förr "Göteborgskalaset" och det är ett bättre namn tycker jag, lr vad tycker du ? :) hihi det har jag inte gått runt på sen jag var tonåring och då gillade jag att gå på " stånden ":) och kolla på alla fina saker där och jag har köpt några ringar till mina fingrar där och dom var fina minns jag men en av dom gick sönder under en gymnastiklektion och då blev jag jätte ledsen :(, har du köpt nåt fint där nån gång ?.



Jag hatar att åka buss och har inte gjort det på flera år fyy lr en gång med min syster till Ytterby, har du vart där ? :oP, jag mådde lite illa då men det gick över typ och vi gick runt i affärerna i Ytterby men köpte inget speciellt mer än en chokladbit lr det var nån liten sak med massa frön på som var doppat i socker mmmums var det typ å det såg ut som fågelmat lr nåt :) heheh



Konstigt det låter att andas genom magen då borde bli värre med illamåendet då kan jag tänka mig hmm :/



/ Mvh Isabelle

2011-08-21 @ 10:00:01
URL: http://www.mina-jobbiga-tankar.bloggo.nu
Postat av: Bella

hmm :/

2011-08-21 @ 17:07:00
URL: http://www.mina-jobbiga-tankar.bloggo.nu
Postat av: Alicia

Hehe, min blogg handlar bara om sånna där saker! Fast det är ju det den är till för också ;P ett ställe där jag kan skriva av mig om sådant som harmed min fobi/problem att göra, och ett ställe där folk kan titta in och antingen känna igen sig i det jag skriver eller få bättre förståelse för folk som har fobi.



Usch, den där situationen på bussen känner jag igen mig själv i väldigt mycket! :/



Svar: Näe, för ett halvår sedan hade jag inte vågat det, så det går trots allt framåt :)

2011-08-21 @ 22:47:37
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: Bella

tralala :o/ min kommentar kom inte fram kanske !?! :o(

2011-08-29 @ 03:48:46
URL: http://www.mina-jobbiga-tankar.bloggo.nu
Postat av: lite psycho

Bella, jag kan inte gå in på din blogg? Har du rätt adress?

2011-08-30 @ 19:47:44
URL: http://litepsycho.blogg.se/
Postat av: Bella

Whaat !?!? kan du inte komma in på min blogg ?!! hmm det var ju inte bra :o/... hur ska vi göra då då ?!!?!?



Jag har trott att du skitit i mig totalt ju :o(



Jag har flera olika bloggar för att jag är lite konstig typ :o/



JAG KOM PÅ EN SAK NU OCH DET ÄR ATT DU KAN JU SKRIVA IN ADRESSEN TILL MIN BLOGG FÖRHAND OM DET INTE GÅR ATT TRYCKA PÅ LÄNKEN LR NÅT !? ;O)



/ Lycka till / Mvh Isabelle

2011-08-31 @ 03:17:04
URL: http://www.mina-jobbiga-tankar.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0