Fredagkväll

I tisdags skulle ju mina tre klasskompisar komma och ha myskväll och sova över hos mig. Övernattningen var jag ju orolig för. Och såklart blev jag helt akut illamående vid 4 på eftermiddagen, 2 timmar innan de skulle komma. Jag blir ju som sagt lite dålig i magen av dom här tabletterna jag tar och det gjorde att jag inbillade(?) mig att jag mådde superilla. Usch, jag låg och skakade i sängen och var helt förstörd. Den ena tjejen hade redan satt sig på en buss på väg in till Göteborg och jag kände mig helt låst, jag kan ju inte ställa in nu!?

Men tillslut gjorde jag det ändå. Skrev ett meddelande och sa att jag var sjuk, och undrade om dom inte kunde ses hos den av tjejerna som också bor i Göteborg istället. Och det kunde dom ju, så det var skönt. DÅ FÖRSTÅR NI: så börjar ju jag såklart må bra igen. Så jag ringde och ändrade mig, haha! Och dom kom hem till mig och vi hade en jättemysig kväll. Det blev hämtmat och vin och snack hela kvällen. Så det kändes bra ändå att det blev av, även om det började lite krokigt. :)

I onsdags åkte jag hem till hemstaden, och busade med dom två kattungarna. Mysigt! Dom är hur härliga som helst! Tyvärr gillar inte vår gamla kattkille dom något vidare. Synd för vi skaffade dom mycket för att han skulle få sällskap nu när vår lilla honkatt gick bort för ett tag sen. Så honom bar jag upp på mitt rum idag så att han skulle få ligga inne litegrann, innan har han bara varit utomhus ända sen dom kom. Han har vägrat komma in. Usch, jag tycker synd om honom, han känner sig nog lite utbytt och rädd tror jag. :( Men jag gör allt jag kan iallafall för att han ska känna sig välkommen iallafall!

Igår åkte jag över till pojkvännen och vi hade myskväll med film jag och hans syskon. Mysigt att ligga och gosa med honom igen, det är lite jobbigt att vi ses så lite nu på sommaren. Vi åker liksom om varann hela tiden. Men nu ska vi nog hinna ses lite imorn också hoppas jag! :)

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll! Själv ligger jag hemma och myser med mamma och pappa! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej på dig ! :) hur mår du då ?.



Jag tittade in här lite för att om du har skrivit nåt nytt inlägg sen detta men det hade du inte :/



/ Mvh Isabelle

Postat av: lite psycho

Hej isabelle! Det går inte att gå in på din blogg via länken? Så har inte kunnat svara på dina kommentarer tyvärr. Men din blogg flicka med jobbiga tankar låter ju väldigt intressant för mig att följa! :) Kram

2011-07-21 @ 19:31:03
URL: http://litepsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0